no ork.

Tjaaaa.

trött& slö är jag idag, och jag somnade förut framför tvn. sov väl närmare (till&från)3 timmar.har ju prov imorgon, vilket jag inte alls pluggat till.. JAG ORKAR INTE BÖRJA.  jag undrar verkligen varför vi går utan prov i mångamånga veckor(månader), och sen när vi väl får prov..så får vi typ alla på samma vecka? assså seriöst jag blir så arg!!jag har 2, eller 3 prov denna veckan. måndag,tisdag och onsdag (om provet är på onsdag denna veckan. de vet jag inte riktigt) så ja..  känner att de bara kommer bli ig på mig denna veckan. jag har ingen ork, och jag vet knappt hur man pluggar längre..om jag någonsin vetat, vill säga.att plugga en vecka innan till ett prov har nog aldrig hänt för mig, dagen innan provet är händer nog allt för ofta.


väntar förövrigt på ballar av stål, som kommer om 10 minuter. roligt program tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0