babbbel från mig

hehe dålig uppdatering i know.. men vet ni vad? att blogga kan vara så fruktanstvärt förjävla tråkigt..
blir aldrig mer än text typ.. och att ta bilder händer heller aldrig.. antar att ni fattar vinkeln? mahaha.
iaf nu när jag väl e igång med skrivandet så kan jag väl berätta lite smått..
praktiken i torsdags poch fredags fick jag stå i dushen(hahaha broder fråga när jag skulle duscha så de blev så konstigt).. i kassan skulle de ju stå!! jaa .. i kassan.. och de gick väl sådär i torsdags asså.. HAHA.. inte lätt alltid. gjorde typ 74148 fel. i fredags gick lite de bättre iaf.
efter praktiken i fredags stack jag hem till sofia j, vi hade de gött hemma hos sofia hela dagen och jag övernatta där också. nu kom jag nyss hem i från thn.. ska ställa mig i duschen och sen fixa mig för att dra till edet , till min jullanpullan.. funderar starkt på pizza..  jag som skulle bli nyttig för hur längesen som helst, kan verkligen inte börja. jag e fruktansvärt sugen på pizza nu så de blir nog de troligtvis..

jajaja, massa babbel från lilla mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0