22/3 where is my phone?????

godkvällgodkväll. klockan är halv 9, och jag har inte börjat plugga än..
hade 2 prov i skolan idag också, naturkunskapen gick åt helvete iaf, massa sidor..
min mobil försvann idag också, sen i morses vid gympatiden har den vart spårlöstförvunnen. jag har hållt på att gå under,  kan verkligen inte klara mig utan!!! därför om den inte dyker upp nu i veckan blir de en ny(förhoppningsvis) nästa vecka..  de blir en billig men förhoppningsvis en duglig telefon som jag iaf kan smsa,ringa och lyssa på musik på. no music på bussen till och från skolan är inte kul kan ja säga. 

jahopp har ju prov imorgon också(onsdag också) så kanske ska sätta igång snart.. men när kommer orken.. seriöst?? JAG ORKAR INTE ALLS! vill bara lägga mig ner och sova.

jag saknar dig min bästa vän :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0