14/2

hej alla muppar.. haft en trevlig helg?
själv så har min vart väldigt lugn bara.. men trevlig :D.

har inte så mkt att säga.. ser att klockan är strax över 21, och jag ska ju ner och kolla tv^^ söndags traditioner hahaha men myyys. till filmen blir de lite tjockis-käkande : chips& dipp + dricka.ska snart bli nyttig.. snart så.... måste bara samla krafter.. hahah!


video + bild från i torsdags på fuxerna. vart ju bara tvungen att låna tefat av en liten pojke, vart ju längesen man åkte sist..
" får jag låna ditt tefat?"
" näääää!"
"vrf? snälla?"
"okejdå..."
" taaaaack :D"


taget från evellinah.blogg.se

jag och sofia åker.. och slutar med någon slags volt eller liknande.



ser ut som om att jag och vickan doppat våra huvud i köttfärssås eller liknande.. + att sofia har smakat och fått sås runt hela munnen.
hahaha! vart bara tvungen att påpeka de.


& imorgon är det skola igen, känns som en evighet jag vart där.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0