andra avenyn.


hehe rolig dag dedär. skolavslutningen i 8an..


stack till edet förut, där jag,sini,vickan och fia kollade på blomma inför imorgon..
sen har jag bara legat framför tvn och kollat på disney channel- hannah montana och alla dedära programmen som jag älskar! ♥hihihi.ska strax kolla vad jag ska ta på mig imorgon.. måste säga att det är väldigtväldigt svårt dehär.man ska ju ändå se finklädd ut, men ändå liksom inte överdrivet? usch.. får väl se vad jag hittar.. ^^.
imorgon får jag uppleva en begravning för första gången i mitt liv.. kommer kännas jobbigt, plus att det kommer vara riktigt jobbigt att se alla närhöriga ledsna..så hemskt när en närhörig dör(eller att man dör ihuvudtaget!). så hemskt att personer försvinner från våra liv, och att det är så livet är. någon dag kommer vara den sista.. för alla.. idag,imorgon, 1 år, 50 år- kan vara när man mist anar det.därför ska man ta vara på stunder med nära och kära.. varje minut har en stor betydelse egentligen.. 

nu tänkte jag kolla på andra avenyn på datorn^^
heheh just nu så är de grymt spännande!!

Kommentarer
Postat av: sofia

mikaela :o du suger! De heter inte närhörig eller närhöriga HAHAHAHAHA . Vad är det för ord? Det heter Anhörig och anhöriga!

2010-02-11 @ 06:13:42
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0