praktik dag 2/ hos julia

hejsan, praktiken igår vart rätt kul faktiskt!
fick lägga ut varor, ta ut kläder från omklädningsrum, , svara på frågor från kunder ( en kund vart de ett jäkla problem med eftersom jag inte fatta vad hon sa, så fick prata med deras blabla i telefon för att han kunde bättre svenska)  lära mig kassan lite, pröva kassan med kunder,fick stå  med ingela vid kassan då hon skanna av varorna och tog betalt, och jag fick ta bort larm,hänga upp galjarna och lägga varorna i påsar till kunder som handlat( jäkligt stresssigt eftersom det vart en jäkla kö där ett tag!), rätta till varor som hängde fel osv.. lite nytt idag och det vart ju kul ^^. inte dåligt att få lära sig lite om kassan redan andra dagen( jag var den första praktikanten som fått de faktiskt! mahaha).

drog ju hem till julia direkt där de blev tacos, och sen kom sini,vickan och eve hit. kolla tv, snacka, spela kort och så! :). är fortfarande hos julia, och har nyss vart ute med hunden och snart ska jag hjälpa julia med sminkning och hår!

åker hem runt 2-3 antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0