latmasken själv

mämen hej igen, trevligt att råkas..

har precis kommit hem från gymmet, där jag var med sini och sofia.
körde på rullbandet och armar idag. ingen av oss vart väl direkt pepp på att träna, jag e lat och så är det.
längesedan som jag kände sug för att träna. kommer ihåg det första månaderna..  de var riktigt roligt då,men nu?.. njaa sällan. klart att de inte behöver vara kul, vill man ha snygg kropp så får man väl stå ut såklart, vilket jag borde göra..  de här med snygg-kropp-inför-sommar-grejen funkar inte så bra för min del inte, jag kör istället på 0 träning och massa fet mat.. måste få ett slut, haha! men imorgon blir de träning igen, och då ska ja försöka träna hårt ;)!

sitter och käkar lite mat nu såhär efter träning, gött är det.
funderar på vad jag ska hitta på efter detta.. min broder kommer väl snart och skickar ut mig som vanligt.
ngn bra film kanske? yees, får försöka kolla upp någon.  l
etar även efter usb-grejen för att få tag på lite gamla bilder. känner att det inte ofta blir bilder nu för tiden, och nu för tiden är jag inte mkt för att ta kort..(därför jag gärna heldre snor av andra) hihi får väl se om jag hittar den.

har ju ingen skola imorgon som sagt, underbart
med tanke på att de är en lång dag med tråkiga lektioner.



typ jag i sommar? HAHAHA vart bara tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0