8/2

heeeej.. ännu ett tillfälle att kunna sitta vid datorn, så passsar på!
jag vart hemma från skolan idag iaf.. kände att det var bäst så.
hostan har ju knappast blivit bättre så får se hur de blir imorgon,  kan ju verkligen inte missa mer egentligen.
på torsdag missar jag ju också praktiken, eftersom jag ska på begravning för sofias morfar. har aldrig vart på en begravning tidigare, och jag räknar med att det kommer bli hemskt.. usch. men för sofias skull finns jag, plus några mer av oss tjejer där.känns ändå jätte bra att få vara med och stötta(för det är ju vänner till för , right?),
hade själv uppskattat en sådan sak grymt mycket..

jajaaa. finner inget mer att säga? 
förutom att  ska jag till tandläkaren imorgon, & har inte vart där på flera år!
undra vad dom säger, och om mina gaddar förändrats en aning
 vilket jag antar att de verkligen gjort! beskeeed får vi imorgon.. mahaha.
pussspusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0