27/2

haaaallå! nu e jag nyduschat och känner mig fräsch!

igår så vart det då bowling, vilket jag skrev igår. och det var verkligen skit kul! det vart jag,sini,sofia,zara,lina,jennie,eve,hanna,fia,elin,julia och emelie såklart :D. vem som vann och förlora vet jag inte riktigt? de gick ju bättre för mig igår än när jag spelade med klassen innan jullovet,vill jag lova. men det vart iaf jag,lina,fia och julia i samma lag , jag gav även bort min enda strike till lina, då jag skulle skjuta åt henne.. kan väl säga att jag behövde den striken mer än vad hon behövde, hon ledde ju!
detta måste göras om iaf, sjukt kul.

efteråt så stack alla vi hem till hanna, förutom zara&emelie. sen kom de mer folk en stund,men inte så värst länge. men det vart trevligt hos hanna iaf där de blev lite skön musik,mat,dryck,dans,snack,skratt osv!. hade även lite roliga stunder utomhus.. HAHA!

tack för igår, tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0