18/2

tjaaa! :D
 somna nästan direkt på soffan efter skolan igår( har blivit väldigt mkt så, nu på senaste tiden.), sov några timmar, gick upp och somna om igen efter 1-2 timmar ungefär.

idag så vart det praktik.. fick sidor med massa artikelnummer och shit , så skulle leta upp varorna och rea ut! tog rätt lång tid,man behövde vara exakt för att man inte skulle sätta ut fel pris.. vilket jag råkade göra på några varor, så det vart ju bara att göra om =)haha! sen fick jag flytta andra varor och sen mest de vanliga^^.
helt okej dag faktiskt! fick också sluta 1 timme tidigare idag. förra veckan fick jag ju sluta över 3 timmar innan, så det har inte blivit helt fulla dagar. det är nämligen så att det inte alls finns så mkt att göra just nu , ovanligt lite säger dom.. så får väl se hur det blir när de finns massaaaa att göra!
jaja.. kom hem för ca en timma sedan, och nu väntar jag på min amerikanska sallad :D.
ska bli göttgött med käk vill jag lova. hihi! & om du läser detta julia så hoppas jag att du blir sugen ,
för du gjorde mig sjukt sugen på de igår !!!


en dag kvar, sen lov!! u n d e r b a r t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0