12/2

hejhej!
lyckades ta mig till praktiken idag, efter en väldigt sjuklig vecka^^.
fick sluta 3 timmar tidigare pga för lite att göra , så det var ju skönt..
speciellt när det är fredag och slippa komma hem så sent.:)
fick även shoppat lite smått idag!

igår så vart det ju begravning.. det vart jobbigt . hemskt att se alla så ledsna och sånt också.. sen bjöd hanna,fia och lukas på sång och det var jätte vackert verkligen.... och verkligen känslosamt.sen samlades alla därefter i församlingshemmet på smörgåstårta.. jag för första gången i mitt liv tog mig en smakbit(:$)..sofia fick resten av min för jag ville inte ha mer än en tugga.. så mkt kan jag väl säga! :P.jag har hela tiden sagt att jag inte gillar de, jag är lite sån när saker inte ser gott ut och e lite mesig för att smaka.. men jag hade ju rätt. sen smakar väl inte alla likadant men massa röror och shit är inget för mig^^.efteråt så tog vi en tripp in till fuxerna..- våran kära gamla skola. hälsa på lärare och så.jag som inte vart så mkt för smörgåstårnan tog mig ist lite käk på sibylla! och sen stack vi till eve.

sen lite senare blir det att dra in till edet =).
om jag inte uppdaterar mer idag.. så får jag väl iaf önska er en härlig fredag ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0