1/2- en klump på is

1 februari redan.. ^^.
dagen började med försenad buss( jag hatar försenade bussar!!), och saken blev ju inte bättre att någon kört ner i diket och att chaffören skulle ut och hjälpa den och försökte få ut folk från bussen.. aja, lyckades inte så bra kanske.min första lektion idag var gympa som vanligt.& då vart det skridskor^^.hur gick de för salle på isen? HAHAHAHAHA..ramlade 2 gånger rejält, fan livsfarligt ju!ramlade med huvudet och slog i käkbenet.. fattar inte hur jag alltid lyckas med sånt. skulle stanna och typ göra sån snygg sväng/stopp men kunde inte få stopp så snurra ett antal varv och sen bara ner.. hahaha de som såg de  dog ju av skratt.. fast det har jag väl lite förstående för kanske haha men jäklar de gjorde ont, jag ska ej hålla mig till isen har jag märkt.. slutar aldrig bra.. kom hem tidigare än vanligt idag, vilket jag kände behövdes^^.

nu blir de snart käk, och sen läsaläsa ännu mer. boken ska vara klar i morgon .. hmm..jag hatar att läsa och jag hatar även att börja! kommer ej uppdatera mer idag, för måste säga att jag har en heeeeeldel sidor kvar.imorgon går jag iaf i skolan från 8:15 till runt 14:40. puuuuuuuuuuuusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0