10/2

godmorgon godmorgon! =)
eller godmiddag kanske man säger?, ässsch.
hade iaf den värsta jävla natten någonsin inatt, jag la mig innan 12.. låg vaken till säkert efter 3 någongång baraför att jag inte kunde sluta hosta(och tänk då att jag var as trött och ville inget annat än sova!). jag sprang upp och till sängen hela tiden, tog tabletter om och om igen eftersom jag"spydde upp"dom för att jag hosta så mycket, hämta vatten och te, bytte sida, satt mig upp ,och allt var allmänt besvärligt^^.
idag så har tabletterna börjar verka.. hostar upp slem ibland, istället för ingenting hela tiden, vilket är positivt. ^^
men efter natten så känns de som om jag haft en jäkla träningspass på sisådär 4782748173 situps eller liknande, för när jag hostar nu gör de typ ont i magen.. träningsvärk av hosta kan man ju också få..  hahahaa.

idag blir de att vila igen. vill verkligen få bort detta!
orkar inte heller hålla på att misssa massa saker i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0