inte igeeen...men joo

självklart har jag gått och blivit sjuk! satt vid datorn igår och helt plötsligt blev jag råförskyld!
så nu sitter jag här med snuva,hosta och de kliar i halsen och därför känner jag mig jätte trött&hängig... vart hemma idag, kunde ju knappt sova igår heller.
provet idag missade jag ju men orkade verkligen ej upp! , och imorgon har vi "svenska prov" ska kunna om en författare och skriva fritt om honom typ..frågan är om jag orkar gå imorgon ens. men ska försöka läsa lite om honom ifall jag kan ta mig upp imorgon.
hatar att ligga efter, och jag hatar att vara sjuk!!!

vart nyss ute med hundarna en kort promenad, vädret är ju underbart idag med.. hade ju helst vart frisk och roat mig ute idag istället^^. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0