vissa kan..



först vill jag säga att de är såhär min blogg ser ut från min dator, och jag har märkt först nu att den är helt svart på eras! jag vet inte vart problemet är, och vrf de visar olika på min&eras.
jag får ta tid och fixa den snart, men orkar ej nu.
men då vet ni iaf, jag trodde att ni såg de såhär.


annars har min lördag vart bra&dålig.
vissa borde fan stoppa upp ngt i röven asså, vilka idioter vissa kan vara asså.
ÅHHHH !!

annars! :vart med vicki, och sen julia idag.
med vicki blev de snack&pizza. med julia blev de pizza också, haha! sen typ kom vikke,tommy och markus också. så då spelade alla vi utan tommy kort. vem vann nästan alla gånger`? vavavava? jag såklarT!
sen vart de sura miner på både mig och julia, baaaajs.

nu de sista träffade vi jenta, och hennes hund är läskig.. ;o hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0