vinter.. redan?

när man är ute nu på kvällarna känns de som man har missat hösten och hoppat fram till vintern istället,
otroligt kallt är de ute. och jag som redan går med min tjocka vinterjacka ute, undra hur de kommer bli sen när de väl är vinter då. jag kommer ju dö av kyla, om jag redan fryser med den! haha sen e jag ju lite för frusen av mig,menmen..


min och sofias pluggning gick väl sådär annasrs, läste igenom en snabb gång och fick syn på naglack, vilket gjorde att jag målade naglarna istället, och sofia också! haha, sen la jag in massa ´gamla låtar från hennes data till min mobil,  gamla låtar är så sjukt bra!! jag älskar gamla låtar, speciellt låtar som man har minnen av.
så nu är typ hela min mobil-musik en massa gamla sköna låtar! hihihi. 

stack ut en sväng, där vi träffade emelie och lina. lite snack och så :)..
har nyss käkat kinamat till kvällsmat!

O.C BOXEN ÄR FÄRDIGTITTAT NU!! :(((((((.
igår när jag skulle kolla på de, så insåg jag att jag bara hade 1 avsnitt kvar, och till de grinade jag! hahah =D.
de är inte bra att kolla på sorliga saker innan man ska sova, speciellt inte när de är skola dagen efter, men tanke på att ögonen svullnar upp direkt. perfa när jag skulle ha skolkort idag också, fast jag hade tur idag så jag slapp de ;).

ska väl lägga mig snart, har ej sovmorgon imorgon så kommer vara död annars!
godnatt :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0