3 klantiga saker.,

min halsont har återkommit,   vad vare jag sa?  (skulle ej sagt att den fösvunnit igår).
förut hade jag riktigt ont, nu kliar de mest, och de hoppar fram&tillbaka rätt rejält.
efter jag tog host tablett igår så har hostan blivit mer slemmig isf för den torrajäveln som man bara kan hosta&hosta utan att få upp ngt, de är ju ett + iaf. trevligt för er att veta också ;o sryyyyyy.
ahh, kallsvettades som en idiot förut, känner mig sjukt slö också..

fast de k'änns ej som jag har feber, men ska kolla upp de sen för säkerhetsskull.
& jag var hemma från skolan idag, tror de var bäst så..
min näsa rinner verkligen i ett..





yeaahhh, glömde skriva igår att gårdagen var typ en otursdag för mig..
okej jag är klantig. var beredda på de!



1. jag & zanne hade vart ute igår utanför skolans ingång(finns många, men svårt att förklara vilken) och när vi skulle gå in, så snubblar jag på någon tröske eller ngt, faller med huvudet mot dörren, samtligt tar jag tag i handtaget på dörren och ramlar ner på marken samtligt som jag håller..... jag skrek också!
när jag hänger där vid dörren så hoppas jag ingen såg, man ser ju bara svart in mot dörren utifrån så kunde ej se om de var några inne, men när jag öppnar står en hel klass där & väntar på att få gå in på lektion...  ingen sa ngt, inte som jag la märke till iaf, men när jag och zanne sedantittade ut där vi var, så märkte vi att man kan se på jätte långt avstånd..  jag är pinsam ibland. ahhahahah!

2.
mamma höll på med maten hemma, och jag var väldigt sugen på att dippa en gurk bit i dippen som står inne i kylen. jag tar upp dippen som ligger i en porsinsskål och tappar den och de kommer dipp på hela mina strumpor, upp på tightsen, långt bort på golvet..
och jaa, vart landade skålen när den föll?  jo på min tå...
och AJ! vad ont de gjorde..

3. maten var klar, och jag höll tariken uppe när mamma skulle hälla på sås till mig..
jag håller tallriken snett och såsen droppar ner tillen pöl i min hand.
den var varm ska jag säga er, fyfan vad de brändes.





usch lite otur eller vad?

dagen började ju med förskyldningen också
, och dagen slutade med att jag ej kände mig ngt bra.
jaaa, har inget mer att säga.. klantigt var allt igår iaf. hahahh!
Antar attde var ngt mer, men kommer ej på de nu, haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0