under helgen.

hej!!!
i fredags åkte jag och vicki ner till göteborg. hälsade på vickis pappa, och sen åkte vi vidare till högbo där vicki bodde en gång i tiden, och där träffade vi också några av hennes högsbo-kompisar.
& jag har märkt att de inte spelar ngn roll vart jag än är, för alla gillar att mobba mig ändå? haha, fast de var rött kul där borta ändå. men jag hatar därimot folk som glor, skriker saker efter sig, och blabla.

och under hela dagen idag har jag som allt vart med julia,vikke,rasmus,timo,sofia och jennie.
sofia,timo och jennie kom ett tag efter.
nu i slutet blev de film(utan rasmus), kom hem nyss! :).

imorgon ska jag sitta barnvakt åt min lille kusin! :) så söt är han.
drar dit vid 12,och har ingen aning om när jag kommer hem.
vicki kommer även förbi, hihi.

nu ska jag snart lägga mig så jag orkar dra mig upp imon..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0