sol,hosta,ont i halsen.



en bild för en gångsskull.
fast dock ej från idag.


heeeeeej ialllafall!
kände för lite uppdatering faktiskt!
känns lite tomt ibland att inte blogga,
och skriva av sig.. men som jag sagt innan
 så blir jag nog mer aktiv på bloggen när jag fått min data tillbaka, vilket jag ej fått!..
får panik ibland att inte ha någon data,. inte lyssna på musik när jag vill, de är liksom bara på datorn man kan söka efter alla låtar(nästan) och min mobil musik suger , för jag ej har några att lägga in osv, sen finns de inga bra skivor!! jajajaj, nu ska jag sluta klaga ... på de.


jag har en annan  sak att klaga på,  jo jag har ont i halsen, börjat hosta lite smått(vilket brukar sluta illa..) ja, allt sånt. men duktigt som jag är går jag till skolan ändå, hade de vart förra terminen eller år tillbaka så hade jag stannat hemma, ett minsta litet fel.. haha, typ nästan som att när jag äntligen mår öllite kasst, så tar jag chansen till att sova hemma.. men nu är jag duktigt, vill ej missa,ligga efter , utan nu ska jag försöka vara aktiv på lektionerna som bara den!  fast jag gick iofs hem i fredags på grund av att jag faktiskt helt serilsöst mådde hur jävla dåligt som helst, och då var/är de faktiskt okej! :). missa endast 2 lektioner också..


jaooppp, skolan idag, sovmorgon till 10:10 & de är ju inte fel, sen slutade vi 14:40 typ..
dö trött.vad händer idag??
jag har faktiskt ingen aning, jag hoppas iaf någon liten mupp där ute vil träffa mig en stund så jag får komma ut och ta luft, för jag känner inte alls för att sitta inne när  de väl är uppehåll, och vädret är väl bara för underbart haaaa? liksom svettades i t-shirt förut..
härligt med sol, och inget regn!  för finns de något mer tråkigare än regn??
uuuuuusch  hatar de.

nu ska jag inte skriva mer, hahaa! kanske liite mycket, men aja..
jag tvinger ej ngn att läsa :) . men skriva kan vara rätt kul!


puss så länge.


Kommentarer
Postat av: rebecca

fan vilket fint hår du har! :)

2009-09-10 @ 16:00:10
URL: http://beeeeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0