skolfoto


dessa tycker jag är väldigt snygga! kanske skulle vart lite högre , jag vet inte.
jag vet inte vad jag ska ha för stövlar iår! kanske några enkla, eller med nått spänne och sånt på,
lite jobbigt är de att bestämma sig, och hitta.




hej iallafall!
skolfoto var de ju idag! hahha guud vad jag hatar sånt, och gud vad ful jag blev på enmanna-korten!
blev väl inget vidarer på gruppkortet heller, men de fick jag inte se idag ! haha.

nu är jag hemma, slutade 14:40 idag.
har nyss fått i mig lite mat, inte något speciellt nyttigt kanske men alltid något som håller magen mätt ett tag ;)!
nu ska jag plugga med s.sileson, jag har prov på torsdag i sammhällskunskap.
längesedan man hade prov :), fast jag hade ju ändå skippat prov i huvudtaget ändå.

tänkte dra mig nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0