sallleballe is not so good.

mjoooo. visst klagade jag på igår att jag var sjuk?
och de blir bara värre&värre,  + en förskyldning nu också.
ngt riktigt ofräscht?? jo min nästa rinnner hela tideeeeeeeeeeeeen,!

jag får damp, flippar totalt, för jag orkar ej vara sjuuuk.
vart är min skyddsängel? borde den inte skydda mig från dessa besvär ?
palla snora snora snora, hosta,hosta,snora,snora, och åter om och om igen? och i skolan också, de finns inget värre...  min halsont har försvunnit ( kommer väl tillbaka sen/imorgon bara för de... aja vi märker...)
ont i huvudet också, och nu väntar på att feber kommmer ?


asså seriölst, så typsikt.  just för att jag vill vara fucking aktiv i skolan, så ska detta förstöra???!!
alltid ngn skit som kommer ivägen...  tackar och bugar.. verkligen.

funder ändå på att dra till skolan imorgon? jag har 2 lektioner bara..
fast de är ju så klart inte hela världen om jag missat dom förhoppningsvis..
jag orkar ej, men jag vill ej misssa heller.
får se hur jag känner för.. 
sallle? kämpa i skolan var de väl liksom.....   yes (y)


annars sååååå vad har hänt i dag?
legat och segat hela dagen framför tvn.. & nu här vid datorn..

vi hade jobbintervju i skolan idag, jag satt nervös hela lektionen, var en av de 3-4 sista och så sägs de sen att han ej kunde ta mer idag ... heyyy nervös i onödan?
annars hade jag(lektioner) mina 2 egna val- körkortsteori&naturkunskap,personal administration och så.
gick segt men samtligt fort.. hur de än kan hänga ihop, jaja.
 men hoppas de är fint med er :) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0