ÖB

tjoooooooodelooo.
ngt nytt? haha de de får gå för ikväll.

måndagen har nu gått, och den gick ändå väldigt fort faktiskt.jag och zanne drog till öb på rasten också(för vi skulle köpa saker till ett arbete, men de fanns självklart ej).vet ni vad som är felet med sånna typsiskt biliga ställen?  speciellt när man ska ha godis elr liknande?

"åh fyfan vad gott. billigt också, detta ska jag ha"
"åh ännu en sak, jag tar den också... eller?"
*lägger tillbaka allt och börjar om*
" nä fan jag tar sån här istället.... eller? den här kanske"

asså jag vet inte hur länge vi var där och inte kunde bestämma oss.
jag måste säga att jag mådde illa av de jag köpte iallafall. proppmätt.

haha, jag var helt slut när jag kom hem.
la mig i sängen och kollade på ett oc avsnitt.
försökte därefter få tag på sofia som precis vaknat.

jag- somnade inte om igen?
sofia- nej
*jag somnar*
 hahaha, så bra är jag! :)
sen väckte sofia mig och vi drog ut till julia och jenta!

hahah, kul för er att veta vaaaa??
hihihihihi, vet ni vad jag ska göra snart?
lägga mig ner i min goda säng och kolla o.c, har lånat första boxen av vickan idag =D.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0