kusin.

TjA.


idag har jag då som sagt passat min kusin, från 12 till runt 20:00.
har vart ute och träffat folk, sen vart inne och kollat film och så.
vicki kom en stund, sen stack hon iväg för att reda ut saker med några.
sofia var med mig hela tiden kan man väl säga.
vädret har vart bra idag annars och de gillar ja! =D.

söndag idag också, buuuuuuuuuuuuhu. finns väl inget värre än söndagar egentligen?
alltid allmänt sega och så.

fast nästa vecka blir inte så farligt jobbig egentligen.
måndag är som vanligt.
tisdag är de orientering.
onsdag är de studiedag.
& sen torsdag&fredag är de vanliga också
, men har ju sovmorgon till runt 11 båda dagarna och inte många lektioner.såå, ja, veckan går förhoppningsvis snabbt.
och sen vet jag ju ej ifall jag någonsin kommer tillbaja efter orienteringen , eftersom de är en lång bana i skog, och jag kan ju verkligen inte orientera någonstans. haha grymt svårt.


kom hem för en stund sen annars, jag och sofia stannade kvar lite i edet efter vi passat han.
& chansar väl på o.c innan jag somnar igen!
 så grymt är de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0