jag kan vara grym, om jag bara vill!!!

hejsansvejsan!

min dag började med gympa.
jag var grym idag tycker jag =D var längesedan jag var så aktiv på idrotten så nöjd är jag allt!
hade ngt bollspel(vet ej vad den heter), sen brännboll och sen 2 varv runt terängbanan!!
asså jag och jossejogga hela vägen utan att stanna kan man säga, jag ville typ lägga mig ner och dö elr ngt! så jobbigt var de.. men jag klarade de iaf! :):) nästa vecka är de 3 varv på tid! jag kommer aldrig klara de.. meen man får väl hoppas!

sen gick dagen med lektioner. och när skolan slutat drog jag och vicki till stan
, där jag fick köpt mig en stickad långtröja och en sjal! hihi alltid ngt juu! tänkte ha tröjan på skolfotot imorgon, men tror jag skippar de och tar ngt annat! fast tröjan var jätte mysig annars. (:

annars har jag vart ute lite med vicki, och sen träffade jag linapå ett snack!
haha väldigt trevligt må jag säga , snackade igenom gamla minnen!
första fyllan, och när vi gjorde andra tokiga saker! !de är helt sjukt vad kul vi har haft de iallafall!
saknar verkligen tiderna :).

nu har jag nyss tagit mig ett långt,varmt bad!
och nu tänkte jag se något o.c avsnitt innan jag somnar!
har snart kollat igenom hela boxen :(( vad ska jag då kolla på...

aja, godnatt! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0