idol&andra avenyn i vickis soffa.

hej alla!=D.
har ni märkt att jag blivit mer aktiv på bloggen? haha för ett tag iaf :D.

iallafall. skola idag, snabbt och lätt!
sen hem till vicki idag igen ( väldigt mkt hem till vicki direkt efter skolan känner ja! )
hon fyllde iaf i sin tatuering, och den blev mkt bättre! :).sen har vi vart ute en stund, och såklart kollade vi även på idol och andra avenyn!! jag älskar att de är tillbaka nu.


nu ska jag snart käka, har köpt godis och glass också! hihi.
sen blir de o.c avsnitt innan jag ska sova, som de blev igår också.
o.c in my heart!! (L) hehhheheheheheee.


åh inte mkt att läsa idag, men de är ni kanske glada över ;;))! puss


1 sak till :nej jag är ej blond, och kommer aldrig bli hel blond.endast slingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0