HUDNAIOFNNA DAMPFANSKAP

jag lovar er, finns de ngt värre än när mobilen slutar funkar på ngt vis?
min mobil är cp damp!!! jag blir själv damp, får råflipppP!
kan ej få sms, så har ej fått sms på hela dagen. VARFÖR ÄR DE SÅÅå?????
 de är deprimerande när jag ej kan få sms .. & min mobil inte är riktigt som den ska., och jag vet inte vad som är felet med den heller. jag har typ omformaterat den(heter de så?) och självklart var inte de någon inställning som var fel, så massa saker som bla mina kontakter har ändrats. nyas nummer har försvunnit,gamlas nummer har kommit tillbaka  PLUS att kontakterna har ändrat namn IGEN, så nu ligger de helt på fel ordning och på fel plats.
s.r.y.b.u.t.i.h.a.v.e.d.a.m.p.
jag kan skicka sms till alla, fast ingen kan skicka till mig..
   de är hemskt,!   hatar att jag ej kan få sms, eller att jag ej kan smsa , de känns tomt .


Kommentarer
Postat av: vicki

haha typ;) Fråga på du bara;)

haha NGT:o " vem e han då, men va gör han där ööh.. va inte dom ihop " ;)

2009-09-09 @ 17:11:42
URL: http://http:/vickikarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0