Hehhhhhh

Dagen i skolan idag var annars helt okej, 1 lektion liksom, kan ju inte klaga egentligen fast skola är ju skola och man klagar de mesta ändå, även fast man har de grymt bra vissa dagar :)!

stack ut till julia och co. gjorde väl inte så värst mycket. snacka och sånt bara, nästan.. haha =D.

& IMORGON ÄR DE FREDAG!!! REDAaaaan.
veckan har gått sjukt fort, och jag har hela dagen haft en känsla av att de är måndag, haha man blir så glad när man sen inser att de faktiskt snart är fredag ist för början av veckan. måndagar är de tråkigaste som finns för då vet man att man har en hel vecka framför sig innan de är helg. helger är ju de bästa!!

nu blire kvällsmat, och sen oc. vad annars ? :D
kommer i säng så mycket tidigare baraför jag vet att o.c avsnitten väntar, vilket är ett stort + eftersom jag aldrgi kan komma i säng i tid annars. men problemet är också att jag inte vill stänga av och sova, för jag vill bara kolla vidare :)! jajaja,   har sovmorgon imorgon, samhäll är  inställd för dom som vill, hahah! låter knäpppt men så är de.& jag är inte den som går i onödan :'D börjar 12:00! (L)!

GODNATTt!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

din header är massa bilder på dig själv :) visste du de ? eller ah rättare sagt 3 stycken på ditt huvud :) . Visste du de ? ha ?

2009-09-20 @ 21:23:47
URL: http://superfiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0