härligt väder todaaay (L)

hej på er .
Nu har jag precis kommit hem från skolan.
har bara 2 lektioner på onsdagar, men all rast får dagen till att kännas sjukt seg.. faktiskt.
& på rasten förut så stack jag,josse,zanne&sofia till stan och käkade på 3luckor.
där vi alla käkade mos,pomes&kebabsås. de är sjukt gott, men efter tag mår man bara illa av de,
och man känner sig dessutom hur fet som helst. bara jag som alltid ångrar köpet när man väl ätit upp? haha, så typsikt.
Har fått läxor i olika ämnen och sånt, känns dock rätt mycket,  också just för att jag hatar läxor.
men de ska nog duktiga jag fixa!! :) haha, *tänker positivt*
en läxa är iallafall tills imorgon, och de är lite frågor om brott&lagar från samhällskunskapen.
jajaja..

nu e jag hemma, och jag älskar vädret idag.
känner inte för att sitta inne nu när de är sol.
de är ju aldrig sol nu för tiden liksssom ?!..
så om ngn vill träffa mig, så hojta till! =D.



nu ska jag iallafall snart käka.
pusseeelipuss.

Kommentarer
Postat av: rebecca

svar; vad bra! :)

det är bra med mig med, är bara lite småsjuk..

2009-09-10 @ 16:22:49
URL: http://beeeeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0