3 varv



heeeey förfaaaan =D, vet ni hur tråkiiiiigt jag har ??!
helt seriöst, jag är helt uttråkad ..

men klockan 20 så ska jag se idol,  har nästan inte sett ngt av idol iår men har man inget bättre för sig så kan de allt vara kul! audition är ju ngt som kan få en att skratta iaf, haha.
ska dippa grönsaker också +  käka massa gott godis och så!
glömde att de var måndag idag, och jag skulle ju bli nyttig från&med denna veckan hade jag planerat men jag tror jag tar de om ett tag framöver istället. kanske ska börja gymma också( med sini och sofia tror ja de blir), inte direkt en sallegrej, men vill man komma igång så whatever;) antar väl att de blir gym, om de inte blir ngt annat som dans elr så.!

och om vi ska snacka om skolan så kan jag berätta om varven runt terängbanan som vi sprang idag på gympan.
( 3 varv= ca:3,5 km) jag sprang på närmare 24 min.
sjukt jobbigt var de , och jag gick rätt mycket ! haha men den tiden duger för en tjej som aldrig annars rör på sig och inte har de mista bra kondition;). 


har ej så mycket mer att säga!
puss så länge! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0