disney channel in my heart? haha.

hej på er folket.
idag vart salle-sjukling hemma från skolan igen.
legat framför tv:n hela dagen idag och kollat på disney channel, de är ngt specielt med den kanalen, haha! :).
sen träffade jag även vicki för privat snack en stund, fick lånat en film också.
sen bjöd hon även in mig på en film, och jag kunde ju inte säga nej till de, för hon har ju de bästa filmerna någonsin.. jag svääär ;o. och film för mig är så härligt när jag e sjuk.
 har jag smittat henne är de hennes fel (a)hahaha jaja.. hannah montana blev de iaf! igen.. thihi

de väntar pizza på mig där nere, mamma och dom köpte hem den förut när jag var hos vicki så jag får värma den sen när jag känner för mat lust.. jag har inte alls mkt matlust när jag e sjuk,  rätt bra på ett sätt att några dagar inte betsår av matmatmat kanske, jag vet inte.

dirty dancing som jag lånade av vickisen, ska jag se sen också hade jag tänkt.
kommer inte ihåg om den var bra, men hon tkr att den är as bra så jag fick den och får hoppas att jag gillar den.
om jag nu sett den var de flera år sedan, haha =D.


har inte så mkt mer att säga om idag, händer inte så mycket för mig i livet nu inte.
rätt tråkigt faktiskt!

ska sluta nu :)  kanske kommer ett inlägg senare ;o kan ej lova, men kanske ;)!
vill göra om min blogg nu, fixa snygg header och sånt!
fast tror ej jag kan de nu heller... buhuuuu. life sucks.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0