tänk om man kunde gå in i framtiden, och se vilka som kommer finnas kvar i slutändan.

Nu är jag hemma efter en lång promenad. väldigt lång för mig om inte annat.
julia hade en tjocktröja, jag hade 2 lång-ärmader och en vinterjacka, och de var varmt!
haha. sen mötte jag sofia och snackade väl i runt 1 timme, trevligt tycker jag.
man kan verkligen snacka om allt med den tösen,
och de finns inget härligare än att veta att man kan lita på henne till 100. 

jag har svårt att lita på folk till 100, jag kan säga saker och hoppas att kunna lita på en person,  
men samtligt vara osäker. jag hoppas väll att personen är en sådan sann person, mer än att jag egentligen vet de. men de kommer ju fram tillsut.  sen att man har gjort misstaget till att råka försäga sig händer väl alla, men man kan ju inte lita till 100 på en person som lätt försäger sig heller. de finns mycket som krävs , och de kan ta en lång tid innan man verkligen vet om man kan lita på den.
och jag vill veta vilka jag verkligen kan lita på, för de tillhör ändå i vänskap.

jag har många fina vänner( som jag litar på), men de handlar inte egentligen om hur underbara de är, utan de handlar om vem som kan hålla tyst och inte.

nu ska jag käka, sen sova!
godnatt :)


Kommentarer
Postat av: vicki

du kan lita på mig , hoppas du vet det. :)

2009-09-25 @ 14:20:25
URL: http://http:/vickikarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0