äntligen har pengarna kommit!!!

hej på er ! :)
idag i skolan hade jag 2 vanliga lektioner, sen teater resten.
hemma så somnade jag nästan direkt på soffan, med typ 1000 missade samtal, haha!
sen gick jag en promenix med soffipropp! (: .

STUDIEBIDRAGET HAR KOMMIT!  hur skönt som helst!!
så efter skolan imorgon blir de shopping hihi, klockan 19:00 är de typ rea grej på överby också, så ska diit och kolla om de finns ngt som är värt att köpa ;).

mina och zannes lycktor vi gör i skolan i project och småföretagande är typ klara!  eller vi har fått gjort våran första/andra (: !  fick en bild på ena så kan visa er sen eller ngt :D

ska käka skinksallad nu, som mamma köpt till mig :) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0