25/9

hejhej bloggisen.

nu har fredag gått, och de gick fortare än någonsin känns de som.
hade välidgt,väldigt ont i magen i slutet av dagen, så kom hem innan 23.00 idag.
var ute med lina och sofia innan ! (: hähähä

i morses så försov jag mig , och tänkte ta 11:03 bussen ist för 09:30, och sånt tur var missade jag ej lektionen för den var inställt! haha, att jag blev glad då eller! hihihi.
kändes även som jag sovit i evigheter, och att de var lördag av ngn konstig anledning! jaja,
nu är de helg iallafall så idag & imorgon ska jag sova ut på riktigt, hoppas jag iallafall..!

jag är sjukt trött så de blir nog snart sängdax för min del, ska bli sjukt gött att bara lägga sig och somna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0