24/9.

Hallååååååå!

torsdag idag, och de gillar jag för då är de bara en dag kvar tills fredag!hihi.
jag tog bussen 09:30 till skolan idag, och sen hoppade jag av i stan och gick hem till zanne.
sen tog vi hennes cykel och cyklade till skolan. jag fick skjuttsa henne hela vägen, och växeln funkade inte så den var trög, de regnade dessutom så där bakom fick hon sitta med paraplyt över både mig&henne,
"ZANNNE, JAG SER INGET, TA UPP PARAPLYT!" hahahah, skratta som fan gjorde vi! & jag kändes som en nybörjare på cykeln... men kul var de!

dagen började med samhällsprov, vilket jag antar och hoppas gick rätt bra, men vågar ej säga för mycket.
sen en LÅNG rast, och sen näthandel, sen sluta.
har typ inte fått gjort ngt alls sen jag kom hem, klockan bara rinner iväg ! helt sjukt vad tiden går snabbt, och jag är dö trött.

väntar på att få svar av en person,men hon har väl somnat..
jag vill komma ut!!

23 dagar kvar tills jag e 17!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0