sluta skolan? jotack.

shooolaahopppsholllahej!!

känner att jag har väldigt väldigt speciella peridoer när de gäller mkt bloggning och jätte lite.
för ett litet litet tag sen känns de som de var massa inlägg och så (massa för mig iaf), men nu är de så lite de kan bli(a)
srysry, men jag har inte tillgång till dator så mkt längre för jag har en bror som HATAR när jag sitter här, och får typ rådamp och skriker såfort jag är här? lite jobbigt, eftersom jag får lika mkt damp jag! haha.
sen har jag väldigt väldigt mkt plugg i skolan !!! jag hatar skolan!!!
hmm, hade ett prov idag i småföretagande b! ingen jävla komentar om de för de gick åt helvete..
sen skulle jag haft redovisning idag med 2 stycken till, men blir på tisdag nästa vecka.
nästa vecka har jag körkortsteori på ons på sisådär 169 sidor(?), sen svenska prov på samma dag(vet ej antal sidor än, men kan tänka mig en hel del!), och på fredag därpå så är de svenska uppsats. sen får jag väl inte glömma lite små läxor i vissa ämnen med, men soooo what? skolan tar totalt död på mig, och jag bara läääängtar tills jag börjar jobba.  Men att komma ifrån alla fucking läxor och sånt,  och komma ut och göra de man vill! 
sen skulle de ju ej skada att man får sommarlov,höstlov,jullov osv men aaa. kommer sakna loven, de bästa med allt ju (A)! hihihi.

iallafall, kom hem från gymmet för typ 45 minuter sedan. jag har vart där med sini och meddi idag :)(heeer boyfriend för er som ej vet). gjorde lite av varje som vanligt, och de känns super:)!

nu ska jag snart käka, sen duscha..

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0