sitter i datasalen iväntan på bussen!

hejhej!
kom på att jag ej bloggat sen i lördags! så har ju inte hunnit berätta om min underbara 17års-kväll!
var ju hos fia med massa söta tjejer, och sen vidare till hanna.  de blev en heelt underbar kväll med skratt,dans, och sånt! :) kul att jag fick en så bra födelseda! tackvare fia och hanna som bjöd oss, och tackvare alla underbara runt om kring :D!

fick mer pengar i söndags, då jag hade släkt kalas.
och nu har jag shoppat upp nästan allt, har lyckats spara några 100 iallafall, vilket jag är glad över(:!
har fått köpt mig 3 tunikor, nät-strumpbyxor, halsband,örhängen, skor och sånt! och de är ju sånt som jag behövde så har inte direkt panik över att jag gjort slut på mycket pengar eftersom de var till ngt vettigt! sen har jag köpt mat, och sånt också men! studiebidraget kommer ju nästa helg också så de är ju gött de ;).

nu sitter jag i skolan, har haft körteori-prov i morses vilket jag känner mig lite osäker på.. får se hur de gick..  
och så har vi haft dubbel pass av öfa nu sista lektionen, så slutade egentligen för en liten stund sedan men min buss går 16:05 så sitter här i datasalen och väntar istället :) går fortare också!

helt slut är jag idag, vilket jag är ofta men nu känner jag mig verkligen död! mina ögon svider och jag e slö..
skönt att komma hem och käka, så jag förhoppningsvis blir lite piggare. träning senare också!

kanske kan lägga in och visa vad jag köpt också! =D.
hörs kanske senare ,puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0