shit,värsta biffen snart, or whaaaaaat!

tjena!
idag blev de då gym, med sofia kan man väl säga, halft rasmus också.
han var snäll och hjälpte oss med hantlarna(a)! hahah.
fick gjort lite av varje, och de känns skönt.
känns alltid så jävla bra efter man rört på sig! hihi.
snart e jag stark, och bifffen själv! haha!!

har kollat på ett program där nere, och kommer inte ihåg vad de hette! (typ skönhets operationer?).
och då tar pappa fram fetaste godis påsen :(( ! var verkligen sååå nära att ta godis, men näää knäckebröd blev de till mig. Jag vill ju verkligen hålla mig ifrån godis och sånt!
och jag är jätte hungrig nu även om jag åt nyss, vrf kan jag aldrig bli mätt mer än 1 sek?
hate it..

sen har jag även märkt ngt mer fel på mig,
 jag skakar ibland när jag gör saker, och typ håller i saker!
vettefan vad de är för fel på mig, ja e inte normal iallafall :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0