när salle är i farten går pengarna åt fort.

hej på er,
hade en enda lektion idag, har ju bara 2 lektioner på torsdagar
 annars men jag missade ju första idag eftersom jag missade bussen..

klockan 15:00 drog jag och lina till stan, kollade runt och handlade lite.
sen mötte vi vicki i stan runt 17:00, och så drog vi in till överby och kollade där i några timmar!
sofia kom också till oss sen, och jag åkte med henne och hennes famij hem.
mina fötter var helt slut, eller hela jag kanske man skulle säga!
fick inte köpt så värst mycket, men tillräckligt för att nästan alla mina pengar skulle ta slut .
hatar när man köpt slut pengarna, man är jätte nörd för sakerna men samtligt har ångest för att pengarna är helt slut..
hahah, shiit. 2 och en halv vecka kvar tills jag fyller år, får stå ut tills då och hoppas jag får pengar(:.

fick köpt detta blandannat :


mössan jag köpte är svart, men de är likadan modell! lite söt tycker jag.
sen köpte jag en mindjekjol, näspiercing, ett armband av sofia&josse, mat och sånna grejer!
kanske har glömt ngt, men kommer ej på de nu.

Nu ska jag snart dra mig, sitter på min brors data eftersom min d
ator ej är fixad ÄN!här går de seeegt minsaaannn! 
& jag stör juu såååå mycket tycker han, så aaaa.

godnatt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0