middag med tjejer/ fest

hejsan..  har fått lite pengar och smink av mamma & pappa än så länge :) har släktkalas imorgon!
och sen så funderrar jag på vad mina pengar ska gå till sen,  jag vill ju verkligen ha kläder,smink och accesoarer & sånna grejer! men de kanske blir till en helvetes mobil istället -.-! ja,jag bytte ju sim-kort för att jag trodde de var fel på de andra. tanka på, och insåg sen att de var samma helvete med den ändå:) jaja. vad gör man? de hjälper ju inte att knälla, även fast jag gärna gör de :)! antingen blir de att köpa ny mbil, jag vet nog redan vilken om de nu blir så.
annars så har jag en smart pappa som kanske kan skaffa till sig en! får se får se...

har typ sminkat mig hur länge som helst nu känns de som.. inte typ stått i 100 timmar och sminkat över&över , utan typ har vart sådär halv klar hela tiden och gjort massa saker imellan åt.
är typ helt klar nu,  vart ett helvete med hår och allt men de får vara som de är, kommer väl förstöras direkt ändå.  har tripplat hela håret, så de blir ju inte så mycket självfall som de vanligtvis blir när jag plattat håret!:) de är ju ett +! 

har nylonstrumpbyxor,kjol tröja,sjal,skärp och så!  orkar ej ta bild och lägga in nu.  :)
ska dra mom typ 50 minuter eller så:), först ska vi alla tjejer till fia och käka mat/förfesta(?), sen vidare till hannas lägenhet :).
sen får vi väl se om de blir att stanna där i lägenheten hela kvällen, eller om de blir till ngn annan.


have a nice day. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0