död.

hej allihopa..
jag hade endast en lektion idag, pga att jag missade den jäkla bussen och shit!
jaja, folk blir inte förvånade och inte heller jag, är van vid att missa den ^^ jobbigt är de!
sjukt trött idag, känner mig dödare än någonsin? och vad kan detta bero på.. hmm..
träning sen då! även fast jag ej vet hur jag kommer palla. blir ju fan 4 gången för denna veckan!
tror ni att jag och co är biffiga elr? woooosh vilka muskler vi har fått ;)!.  haha nä men de kommer väl :D, förhoppningsvis blir väl vissa speciella kroppsdelar lite fastare också (y) haha.

torsdaaaaag idag, och imorgon är de freedag(ganska självklart kanske!) och sen lördag,älskade lördag! hoppas de blir som planerat på lördag, för de blir nog rätt kul om de blir så (:   + att ja fyller år! så man får verkligen hoppas på att de händer ngt kul..( typ 1000 pers har fest på just lördag också ! haha ;o).
på söndag har jag kalas! haha =D.

inte så mycket att säga... en timme kvar tills min buss går till edet, om ca 45 min ska jag börja gå. så jag får typ byta om och grejer om ett tag ;)!.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0