bilder från i lördags/ idag

några få bilder från i lördags hos fia!   otroligt rolig kväll:)

mat,dricka & sång för mig!
 sofia,julia och emelie på bild.

"ja må hon leva..."de värsta med att fylla år kanske:)! hahaha.
jag på bild

här kör vi ölspelet pyramiden! .
hanna frida frida emelie jag och sofia på bild.
 
lina och frida på bild :)



-bilderna är tagna från eves blogg(alla bilder
 kommer därifrån från början iallafall).


om idag då; gick i skolan från 11:10 till 14:40.
2 lektioner (samhäll och näthandel)med lång rast!
kom hem, käkade,kollade tv och  sedan somnade.
somnade runt 18, och vaknade igen 21:00!
ska snart dra mig och sova igen, imorgon har alla 2;or
 svenska uppsats från 8:30 till lunch, runt 3 timmar!
jaja, skulle började 10;45 egentligen.. allt för att förstöra min sovmorgon -.- haha ;d.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0