& bara så ni vet..

.. så var de sofia som skrev dedär själv! haha.

nu är jag hemma, rätt segt att vara hemma så tidigt på en fredag,
men var ju lika dött i thn som edet nästan.
gick hem till sofia efter skolan, eller aa först fick vi gå till stan och fixa sofias busskort för man kan ej fylla på de på bussarna.. ovh de gick sjukt seegt.
sen hem till sofia då, sen stack
jag,sofia och zanne käkade iallafall mat på sallads baren där vi köpte tacos!

haha, vi kom dit typ halv 7, fick maten lite innan 7, satt där över en timme.
( och de var jätte trevliot! och jag har inte skratat så mycket på länge! mina tårar rann också! )
sen när vi skulle ut därifrån så såg vi att de egentligen skulle stänga 7!! vi fick värsta paniken, kände oss grymt taskiga mot han som jobba!  där sitter vi och tar de lungt efter vi käkat och så väntar han på att få stänga! fyyy , hahha!
och inte undra på att de ej var ngra folk där.  aja, kul hade vi iallafall! :) .



nu sitter ja här och tar de lungt, finns inget kul alls som händer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0