-helgen


sry för dålig uppdatering nu de sista, (a).
min helg har vart en liten blandning av seg/tråkig & rolig!
lite av varje dedära! hihi.i fredags hjälpte jag sofia att byta rum, och sånt! gick ju bra !:). igår var jag med lina m,eve,sini,sofia och emelie. stack först till birk, där de vart lite oväntat folk, och vi alla önskade nog att vi inte ens kommit dit!:)
stack därefter direkt på "fest" hos hanna&lucas , där de vart lite gott folk, roligare folk.
de var allt roligt :)!!

idag har jag legat i soffan och så för de mesta, mådde illa och sånt också, hahhh!
sen blev jag bättre och stack till gymmet med sofia,sini och zara!

skola imorgon, kan ingen typ komma och döda mig elr ngt?
jag orkar inte (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0