-Haha,

en historia som jag jag fick av sofia förut!
En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma. Han finner ett hus som han briter sig in i.
Han behöver pengar&vapen. Han finner ett ungt par i sängen.
Han beordrar mannen att kliva upp & binder honom vid en stol. Medan han binder kvinnan böjer han sig framåt och kysser henne i nacken.
sedan går han på toaletten.
När han är borta säger mannen till hustrun: Den här mannen är en förrymd fånge se bara på hans kläder.
han har nog suttit i fängelse länge & säkert inte sett en kvinna på många år.Jag såg att han kysste dig i nacken!
så om han vill ha sex tillfredställ honom bara, hur mycket han än gör dig illa!
För han är säkert farlig & kan nog döda oss om han blir arg! var stark älskling, jag älskar dig.
hustrun svarar: Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han var bög & tyckte du var söt såhan undrade om det fanns vaselin i badrummet. så var stark älskling, jag älskar dig också! :)
Hahaha.


nu blire snart kvällsmat!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej. Jag med, ska se Parlamentet nu :)

2009-10-04 @ 20:26:47
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ja samma här typ :) Haft en bra helg?

2009-10-04 @ 20:40:03
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0