-

hej igen, nu sitter jag och knör i mig pizza :)!
och jag har kommit på att hela mitt lov har bestått av onyttig/fet mat!
kinatmat 2 gånger, donken 2 gånger,pizza 4 gånger, pomes,mos kebabsås 1 gång.
och sen massa godis och sånt. fattar ni eller? herregud och har inte heller vart på gymmet en enda gång..

sitter iallafall nästan helt klar nu, så snygg är jag ;)!
 hahah men jag visar ej bild på mig nu.

sen har jag även glömt att säga att vi fått en till hund i familjen, ozzy:) & är jätte söt :).
visar bild sen om jag har tid!

om någon timme eller 2 , så ska jag och några till lina-m först och sen drar alla tillsammans till festen (:!
HOPPAS DE BLIR KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0