vill-ha-allt

heeej nu e jag hemma!
efter skolan så åkte jag till överby och presenterade mig på min praktikplats,
 (börjar praktisera nästa termin) och sen gick jag i min ensamhet och kolla runt..
fick med mig ett par väldigt tunna leopardstrumstrumbyxor..(som kommer gå sönder när som helst)
 och en "karta" med 10 olika glittriga ögonskuggor(skit snygga färger!!!) 
och påtal om att gå runt och kolla i ensamhet så är de faktiskt jävligt skönt..
de flesta brukar ju vilja skynda på mig lite..  snygga kläder,smycken och så överallt typ!
 har blivit lite sånhär vill-ha-allt. . några saker som står på min
 lista denna månaden som jag verkligen vill ha är:
glittriga eller paljett-leggings ,strumpbyxor/vanliga tights ,midje kjol ,t-shirt/tunika
,örhängen/halsband/armband
(gina har sjukt snygga smycken nu iallafall!)
,en mysig halsduk! sen... sen är jag även sugen på att köpa en festklänning,
 en riktigt snyygg.. aja får väl se vad som blir av! ;)
HAHA åh jag kan bara drömma om att kunna köpa allt detta..
 men jaaa drömma får man ju alltid!.


har nyss käkat iaf, och ska väl dra ut ett litet tag elr så :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0