vandring till edet.

nu är jag hemma.. jag och sofia gick till edet, och stannade 
 påvägen hos emelie.w en litenliten stund där jenta och anna-karin också var.
sen fortsatte vi vandringen, de var faktiskt inte alls jobbigt att gå, fakiskt var de rätt skönt!
iallafall, vi mötte rasmus och arben. vart ute lite och hade polly krig! haha, eller aa =D
 vad man nu ska kalla de..  sen gick arben och rasmus in till arben en snabbis och då var jag och sofia fortf ute och träffade victor&matte. sen kom rasmus och arben efter en liten stund och sen stack alla vi hem till rasmus på film. fick en aning ont i nacken efter att ha lutat mig mot rasmus snea vägg,
fast sen fick jag tag i kudde som tur va :D.
kom hem nyss, var hur trött som helst efter filmen och längtade efter att få sova men nu när jag gått från parkeringen så har jag blivit lite piggare och ska ner och ta lite käk.
japp de var väl allt från denna fredag! :).
känner att jag är hemma ovanligt tidigt men de kan väl vara skönt de också, hihi.

ner&käka nu somsagt sen blir de väl att göra sällskap nere framför tvn eller också sova!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0