sådär..

.. nu är jag typ klar med städningen.. tog de värsta nu, och gjorde inte direkt värsta stor-städningen!
men fick iordning på databordet där de lång tusentals grejer, sen även fick jag bort saker från golv+soffan.
(fast vissa saker flytta jag bara över till mitt lilla soffbord, bra städning va?HAHA) men måste säga att de har vart jobbigt att börja för jag hade verkligen ingen ork, + att jag typ städa-kolla datorn-städa-kolla datorn, aaa ni fattar ? så de tog ju en lång tid att bli klar, haha
men nu ser de ju iallafall hyffsat ut.

ehmm aaa, rolig söndag dehär? nej fyfan & klockan är redan över 21.
ska snart duscha tänkte jag, och sen titta film där nere, med typ chips och sånt gött.
film med godsaker är faktiskt en perfekt avslutning på en söndag..(tycker jag då! hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0