jULLOV TacK


tisdagen i skolan är också avklarad. underbart!
dagarna går sjukt fort.. (jullov om ca sisådär 7 veckor också! fan vad jag längtar!!!)
ialllafalll,
  i skolan idag hade vi svenska,mentorstid,praktisk marknadsföring och småföretagande.slutade vid runt 14:40. nu e jag hemma, trött som vanligt och känner för att sova.men tyvärr kan ej jag de, för imorgon har jag ett feting prov i svenska , om antiken och sånt .fyyfan vad jag hatar sån skit, & fyfan vad jag hatar att plugga.. tråkigaste ever.meeen ja, min dag kommer iallafall bestå av pluggplugg plugg(& chansar på en hel del pauser också kanske?hihi. klarar ej av att sitta och läsa så länge i sträck)..

först ska jag käka, och se andra avenyn på datorn. så jag har fått sett de.. så bra är de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0