idag,ikväll,inatt



BTW:

idag har jag snorat& hostat tyyyyyyyyyyp, eller iallafall ngt av de.
jag hatar att vara förskyld!!

käkade först pizza på roma.
sen blev de kort spel kort och så,
(vem e bäst på neger&president? hihihi oftast iallafall)
sen har jag typ skrattat så mycket att jag grinat/fått kramp..
inte lätt när de är svårt... speciellt inte när *host*börjar sitt..
hela tiden ska han komma med ngt. sång,dans elr vafan som helst..
 orkar inte.. hahaha kan ju inte sluta skratta åt han!


& när jag börjar bli övertrött, då kan jag varken sluta skratta eller fula mig..
kvällen slutade tv-spel . haha super mario !
 älskade de när jag var liten,haha men de är rätt kul.. förutom när man dör... hihi



ska snart gå från datan. puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0